prowadzenie parkingu na terenie uroczyska zamek Czorsztyn Piątek, 05 kwietnia 2013
Pieniński Park Narodowy
34-450 Krościenko n/D ul. Jagiellońska 107B
tel. (0-18) 262-56-01 lub 262-56-02, fax 262-56-03, www.pieninypn.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
prowadzenie obsługi parkingu na terenie uroczyska Zamek Czorsztyn w okresach:
a/ od 1 maja do 30 września 2013 r.
b/ od 1 maja do 30 września 2014 r.
c/ od 1 maja do 30 września 2015 r. obejmujące w szczególności:
1. Codzienną sprzedaż i kontrole biletów parkingowych w godzinach od 9.00 do 18.30.
Godziny określone wyżej są minimalnym czasem sprzedaży biletów parkingowych.
2. Utrzymanie czystości i porządku na oraz wokół parkingu, a zwłaszcza codzienne
zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów.
3. Występowanie w zielonym stroju z emblematem PPN oraz noszenie wystawionego przez
Park identyfikatora ze zdjęciem.
4. Prowadzenie ewidencji zwiedzających wg zasad ustalonych przez zleceniodawcę.
5. Zapewnienie wysokiej kultury obsługi.
W przypadku właściwej realizacji zobowiązań umownych przez obsługującego, w szczególności w zakresie jakości świadczonych usług, PPN może przedłużyć okres obowiązywania umowy na czas oznaczony, na uzgodnionych warunkach.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.pieninypn.pl
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Szczegółowe obowiązki określa wzór umowy dostępny nieodpłatnie wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w pokoju nr 211 u Teresy Ciesielki, w każdym dniu roboczym w godz. 8.00 – 15.00.
Warunki udziału w postępowaniu:
W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne (z zastrzeżeniem punkt 7), osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą (przedsiębiorcy), osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które złożą w wyznaczonym niniejszą specyfikacją terminie i miejscu ofertę zawierającą wypełniony i podpisany formularz ofertowy, obejmujący:
1. nazwę oferenta, adres, Regon, NIP i proponowaną stawkę procentową prowizji, obliczoną wg zasad określonych w pkt. 15 niniejszej specyfikacji,
2. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w Art. 22.1 ustawy,
3. oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ustawy
4. oświadczenie wykonawcy o przyjęciu warunków umowy
5. oświadczenie wykonawcy o związaniu ofertą przez okres 30 dni
6. oświadczenie osoby fizycznej, że w przypadku wygrania przetargu zarejestruje działalność gospodarczą o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia.
7. dowód wpłaty wadium
Formularz ofertowy jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium. Wadium w wysokości 600 zł (słownie: sześćset złotych) winno być wpłacone na konto Pienińskiego Parku Narodowego
w BGK 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 w terminie do 12.04.2013 r. W przypadku nie podpisania umowy zlecenia przez oferenta, który wygrał przetarg w terminie 10 dni od ogłoszenia wyników, wadium ulega przepadkowi.
Oceny spełniania powyższych warunków dokona powołana przez zamawiającego komisja przetargowa.
Kryteria oceny ofert
1. wysokość stawki prowizyjnej brutto – 100%,
Szczegółowy opis warunków i kryteriów zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
Termin związania ofertą wynosi 30 dni
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.04.2013 pod numerem 134540-2013
Oferty należy składać do dnia 15.04.2013 r. do godz. 10.00 w sekretariacie PPN.
Otwarcie ofert nastąpi 15.04. 2013 r. o godz. 10.15 w pok. nr 211.
34-450 Krościenko n/D ul. Jagiellońska 107B
tel. (0-18) 262-56-01 lub 262-56-02, fax 262-56-03, www.pieninypn.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
prowadzenie obsługi parkingu na terenie uroczyska Zamek Czorsztyn w okresach:
a/ od 1 maja do 30 września 2013 r.
b/ od 1 maja do 30 września 2014 r.
c/ od 1 maja do 30 września 2015 r. obejmujące w szczególności:
1. Codzienną sprzedaż i kontrole biletów parkingowych w godzinach od 9.00 do 18.30.
Godziny określone wyżej są minimalnym czasem sprzedaży biletów parkingowych.
2. Utrzymanie czystości i porządku na oraz wokół parkingu, a zwłaszcza codzienne
zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów.
3. Występowanie w zielonym stroju z emblematem PPN oraz noszenie wystawionego przez
Park identyfikatora ze zdjęciem.
4. Prowadzenie ewidencji zwiedzających wg zasad ustalonych przez zleceniodawcę.
5. Zapewnienie wysokiej kultury obsługi.
W przypadku właściwej realizacji zobowiązań umownych przez obsługującego, w szczególności w zakresie jakości świadczonych usług, PPN może przedłużyć okres obowiązywania umowy na czas oznaczony, na uzgodnionych warunkach.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.pieninypn.pl
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Szczegółowe obowiązki określa wzór umowy dostępny nieodpłatnie wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w pokoju nr 211 u Teresy Ciesielki, w każdym dniu roboczym w godz. 8.00 – 15.00.
Warunki udziału w postępowaniu:
W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne (z zastrzeżeniem punkt 7), osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą (przedsiębiorcy), osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które złożą w wyznaczonym niniejszą specyfikacją terminie i miejscu ofertę zawierającą wypełniony i podpisany formularz ofertowy, obejmujący:
1. nazwę oferenta, adres, Regon, NIP i proponowaną stawkę procentową prowizji, obliczoną wg zasad określonych w pkt. 15 niniejszej specyfikacji,
2. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w Art. 22.1 ustawy,
3. oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ustawy
4. oświadczenie wykonawcy o przyjęciu warunków umowy
5. oświadczenie wykonawcy o związaniu ofertą przez okres 30 dni
6. oświadczenie osoby fizycznej, że w przypadku wygrania przetargu zarejestruje działalność gospodarczą o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia.
7. dowód wpłaty wadium
Formularz ofertowy jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium. Wadium w wysokości 600 zł (słownie: sześćset złotych) winno być wpłacone na konto Pienińskiego Parku Narodowego
w BGK 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 w terminie do 12.04.2013 r. W przypadku nie podpisania umowy zlecenia przez oferenta, który wygrał przetarg w terminie 10 dni od ogłoszenia wyników, wadium ulega przepadkowi.
Oceny spełniania powyższych warunków dokona powołana przez zamawiającego komisja przetargowa.
Kryteria oceny ofert
1. wysokość stawki prowizyjnej brutto – 100%,
Szczegółowy opis warunków i kryteriów zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
Termin związania ofertą wynosi 30 dni
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.04.2013 pod numerem 134540-2013
Oferty należy składać do dnia 15.04.2013 r. do godz. 10.00 w sekretariacie PPN.
Otwarcie ofert nastąpi 15.04. 2013 r. o godz. 10.15 w pok. nr 211.
DOKUMENTY
prowadzenie parkingu na terenie uroczyska zamek Czorsztyn
W wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na prowadzenie obsługi parkingu Pienińskiego Parku Narodowego na terenie uroczyska zamek Czorsztyn w okresach: od 1 maja do 30 września 2013 r., od 1 maja do 30 września 2014 r., od 1 maja do 30 września 2015 r. wybrano ofertę firmy: „Galart’ – Koryczan Stefan, 34-500 Zakopane, ul. Nowotarska 63b Stawka procentowa prowizji od wartości sprzedanych biletów parkingowych brutto – 90,00 %. Oferta uzyskała największą liczbę punktów 300 według kryterium oceny podanym w ogłoszeniu o przetargu: wysokość stawki procentowej prowizji brutto i jest najkorzystniejsza cenowo.