dane archiwalne, aktualny Biuletyn Informacji Publicznej znajduje się pod linkiem:
https://bip.malopolska.pl/ppn
Ewidencje rejestry i archiwa
W Pienińskim Parku Narodowym prowadzi się następujące ewidencje, rejestry i archiwa:
-
ewidencja środków trwałych,
-
ewidencja pozostałych środków trwałych,
-
ewidencja magazynowa,
-
ewidencja druków ścisłego zarachowania,
-
archiwum zakładowe,
-
ewidencja komputerów i programów komputerowych,
-
ewidencja umundurowania, środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz środków pracy,
-
rejestr zamówień publicznych,
-
książki obiektów budowlanych,
-
ewidencja gruntów będących w zarządzie Parku,
-
ewidencja sadzonek w szkółkach,
-
rejestr drewna pozostawionego do mineralizacji,
-
wykaz zagrożenia drzewostanów przez szkodniki wtórne oraz kwestionariusze szkodników leśnych, abiotycznych czynników szkodotwórczych i chorób lasu,
-
wykaz szkód w lesie spowodowanych przez zwierzynę,
-
rejestry wypadków w pracy,
-
rejestry chorób zawodowych,
-
rejestry wypadków w drodze do pracy lub z pracy,
-
przechowywanie rocznych planów z zakresu przebudowy i pielęgnacji drzewostanów oraz użytków sanitarnych,
-
rejestr pozyskanego drewna.