prowadzenie parkungu na terenie uroczyska Zamek CzorsztynPoniedziałek, 23 lipca 2012
Pieniński Park Narodowy
34-450 Krościenko n/D ul. Jagiellońska 107B
tel. (0-18) 262-56-01 lub 262-56-02, fax 262-56-03, www.pieninypn.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
prowadzenie obsługi parkingu Pienińskiego Parku Narodowego na terenie uroczyska Zamek Czorsztyn w okresie od 13 sierpnia do 30 września 2012 r., obejmujące w szczególności:
1. Organizację kontroli i nadzoru nad ruchem oraz parkowaniem pojazdów na parkingu oraz codzienną sprzedaż biletów według następujących zasad:
a/ od osób zwiedzających zamek w Czorsztynie nie pobiera się opłat za parkowanie przez
dwie godziny, na podstawie okazanego przy wyjeździe z parkingu biletu wstępu na
zamek. Wartość okazanych biletów wstępu dla autobusu musi wynosić co najmniej 20 zł,
a dla busa co najmniej 16 zł.
Po przekroczeniu limitu czasowego, osoby zwiedzające zamek wnoszą opłatę za każdą
rozpoczętą godzinę według stawek określonych w pkt b.
b/ za każdą rozpoczętą godzinę postoju pobiera się opłaty według następujących stawek:
- autobus - 10 zł brutto
- bus - 8 zł brutto
- samochód osobowy i motocykl - 5 zł brutto
c/ parkingowy zobowiązany do wydania kierowcy, opieczętowanego firmową pieczątką
zleceniobiorcy, bloczka parkingowego z zapisanym numerem rejestracyjnym samochodu
i godziną wjazdu na parking. Bloczek stanowi podstawę do ustalenia czasu postoju
samochodu na parkingu. Druga część bloczka parkingowego tzw. grzbiet z numerem
rejestracyjnym samochodu i godziną wjazdu na parking pozostaje u parkingowego.
d/ w momencie wydawania bloczku parkingowego przy wyjeździe samochodu na parking,
parkingowy zobowiązany jest do udzielenia informacji, że osoby zwiedzające Zamek
Czorsztyn mają prawo do bezpłatnego parkowania pojazdu przez 2 godziny na podstawie
wykupionego po wjeździe na parking biletu wstępu na zamek, który należy zachować
i okazać parkingowemu przy wyjeździe z parkingu.
e/ terenem działania obsługi parkingu jest wyłącznie parking PPN. Niedozwolone jest
zatrzymywanie pojazdów na drodze gminnej.
f/ sprzedaż biletów parkingowych odbywać się będzie w godzinach 8.45 do 18.30.
Godziny określone wyżej są minimalnym czasem sprzedaży biletów parkingowych
2. Utrzymanie czystości i porządku na oraz wokół parkingu, a zwłaszcza codzienne
zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów.
3. Występowanie w zielonym stroju z emblematem PPN oraz noszenie wystawionego przez
Park identyfikatora ze zdjęciem.
4. Zapewnienie wysokiej kultury obsługi.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.pieninypn.pl
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Szczegółowe obowiązki określa wzór umowy dostępny nieodpłatnie wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w pokoju nr 211 u Teresy Ciesielki, w każdym dniu roboczym w godz. 8.00 – 15.00.
Warunki udziału w postępowaniu:
W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne (z zastrzeżeniem podpunktu f), osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą (przedsiębiorcy), osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które złożą w wyznaczonym terminie i miejscu kompletne oferty zawierające:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, obejmujący:
a/ nazwę oferenta, adres, Regon, NIP i proponowaną stawkę procentową prowizji brutto,
obliczoną wg zasad określonych w pkt. 15 specyfikacji,
b/ oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w Art. 22.1 ustawy,
c/ oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie
Art. 24 ustawy,
d/ oświadczenie wykonawcy o przyjęciu warunków umowy
e/ oświadczenie wykonawcy o związaniu ofertą przez okres 30 dni
f/ oświadczenie osoby fizycznej, że w przypadku wygrania przetargu zarejestruje
działalność gospodarczą o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia.
2. Dowód wpłaty wadium
Formularz ofertowy jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium. Wadium w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych) winno być wpłacone na konto Pienińskiego Parku Narodowego
w BGK 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 w terminie do 30.07.2012 r. W przypadku nie podpisania umowy zlecenia przez oferenta, który wygrał przetarg w terminie 10 dni od ogłoszenia wyników, wadium ulega przepadkowi.
Oceny spełniania powyższych warunków dokona powołana przez zamawiającego komisja przetargowa.
Kryteria oceny ofert
1. wysokość stawki prowizyjnej brutto – 100%,
Szczegółowy opis warunków i kryteriów zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
Termin związania ofertą wynosi 30 dni
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.07.2012 r.
pod numerem 160045-2012
Oferty należy składać do dnia 1.08.2012 r. do godz. 10.00 w sekretariacie PPN.
Otwarcie ofert nastąpi 1.08. 2012 r. o godz. 10.15 w pok. nr 211.
34-450 Krościenko n/D ul. Jagiellońska 107B
tel. (0-18) 262-56-01 lub 262-56-02, fax 262-56-03, www.pieninypn.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
prowadzenie obsługi parkingu Pienińskiego Parku Narodowego na terenie uroczyska Zamek Czorsztyn w okresie od 13 sierpnia do 30 września 2012 r., obejmujące w szczególności:
1. Organizację kontroli i nadzoru nad ruchem oraz parkowaniem pojazdów na parkingu oraz codzienną sprzedaż biletów według następujących zasad:
a/ od osób zwiedzających zamek w Czorsztynie nie pobiera się opłat za parkowanie przez
dwie godziny, na podstawie okazanego przy wyjeździe z parkingu biletu wstępu na
zamek. Wartość okazanych biletów wstępu dla autobusu musi wynosić co najmniej 20 zł,
a dla busa co najmniej 16 zł.
Po przekroczeniu limitu czasowego, osoby zwiedzające zamek wnoszą opłatę za każdą
rozpoczętą godzinę według stawek określonych w pkt b.
b/ za każdą rozpoczętą godzinę postoju pobiera się opłaty według następujących stawek:
- autobus - 10 zł brutto
- bus - 8 zł brutto
- samochód osobowy i motocykl - 5 zł brutto
c/ parkingowy zobowiązany do wydania kierowcy, opieczętowanego firmową pieczątką
zleceniobiorcy, bloczka parkingowego z zapisanym numerem rejestracyjnym samochodu
i godziną wjazdu na parking. Bloczek stanowi podstawę do ustalenia czasu postoju
samochodu na parkingu. Druga część bloczka parkingowego tzw. grzbiet z numerem
rejestracyjnym samochodu i godziną wjazdu na parking pozostaje u parkingowego.
d/ w momencie wydawania bloczku parkingowego przy wyjeździe samochodu na parking,
parkingowy zobowiązany jest do udzielenia informacji, że osoby zwiedzające Zamek
Czorsztyn mają prawo do bezpłatnego parkowania pojazdu przez 2 godziny na podstawie
wykupionego po wjeździe na parking biletu wstępu na zamek, który należy zachować
i okazać parkingowemu przy wyjeździe z parkingu.
e/ terenem działania obsługi parkingu jest wyłącznie parking PPN. Niedozwolone jest
zatrzymywanie pojazdów na drodze gminnej.
f/ sprzedaż biletów parkingowych odbywać się będzie w godzinach 8.45 do 18.30.
Godziny określone wyżej są minimalnym czasem sprzedaży biletów parkingowych
2. Utrzymanie czystości i porządku na oraz wokół parkingu, a zwłaszcza codzienne
zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów.
3. Występowanie w zielonym stroju z emblematem PPN oraz noszenie wystawionego przez
Park identyfikatora ze zdjęciem.
4. Zapewnienie wysokiej kultury obsługi.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.pieninypn.pl
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Szczegółowe obowiązki określa wzór umowy dostępny nieodpłatnie wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w pokoju nr 211 u Teresy Ciesielki, w każdym dniu roboczym w godz. 8.00 – 15.00.
Warunki udziału w postępowaniu:
W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne (z zastrzeżeniem podpunktu f), osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą (przedsiębiorcy), osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które złożą w wyznaczonym terminie i miejscu kompletne oferty zawierające:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, obejmujący:
a/ nazwę oferenta, adres, Regon, NIP i proponowaną stawkę procentową prowizji brutto,
obliczoną wg zasad określonych w pkt. 15 specyfikacji,
b/ oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w Art. 22.1 ustawy,
c/ oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie
Art. 24 ustawy,
d/ oświadczenie wykonawcy o przyjęciu warunków umowy
e/ oświadczenie wykonawcy o związaniu ofertą przez okres 30 dni
f/ oświadczenie osoby fizycznej, że w przypadku wygrania przetargu zarejestruje
działalność gospodarczą o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia.
2. Dowód wpłaty wadium
Formularz ofertowy jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium. Wadium w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych) winno być wpłacone na konto Pienińskiego Parku Narodowego
w BGK 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 w terminie do 30.07.2012 r. W przypadku nie podpisania umowy zlecenia przez oferenta, który wygrał przetarg w terminie 10 dni od ogłoszenia wyników, wadium ulega przepadkowi.
Oceny spełniania powyższych warunków dokona powołana przez zamawiającego komisja przetargowa.
Kryteria oceny ofert
1. wysokość stawki prowizyjnej brutto – 100%,
Szczegółowy opis warunków i kryteriów zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
Termin związania ofertą wynosi 30 dni
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.07.2012 r.
pod numerem 160045-2012
Oferty należy składać do dnia 1.08.2012 r. do godz. 10.00 w sekretariacie PPN.
Otwarcie ofert nastąpi 1.08. 2012 r. o godz. 10.15 w pok. nr 211.
DOKUMENTY
prowadzenie parkungu na terenie uroczyska Zamek Czorsztyn
W wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na prowadzenie obsługi parkingu na terenie uroczyska Zamek Czorsztyn w okresie od 13 sierpnia do 30 września 2012 r. wybrano ofertę firmy: Firma „Galart”, Koryczan Stefan 34 – 500 Zakopane ul. Nowotarska 63 B z proponowaną stawką procentową prowizji od wartości sprzedanych biletów 89,00 % brutto Powyższa oferta uzyskała największą liczbę punktów – 300 według kryterium oceny podanym w ogłoszeniu o przetargu: wysokość stawki miesięcznego wynagrodzenia brutto i są najkorzystniejsze cenowo. Ocena oferty powstała przez przemnożenie ilorazu najniższej stawki prowizji (On) do zaoferowanej stawki prowizji (Ob) przez wagę kryterium wynoszącą 100 %. Wzór Lc=On/Ob* 100% Innych ofert nie złożono.